Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brokketråd
Safetycar.dk > Offtopic > Offtopic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
jev
Fuck hvor er jeg sur over alle de danske tv-programmer, der ikke er tekstede for os hørehæmmede. Lige nu er der fx Drengene fra Angora, men ikke for mig. Og når man ikke kan tegnsprog, er der heller ingen nyheder eller tv-aviser, debatprogrammer osv. OK tv-nyheder rager mig en høstblomst, men jeg tilhører vist heller ikke normen på det område. Surt for de andre hørehæmmede. De døve må nøjes med meget korte nyheder om eftermiddagen, som de så kan optage på video og se, når de kommer hjem fra arbejde. "Det tager 45 minutter at tekste 10 minutters tv", er undskyldningen, men hvorfor skal der overhovedet prioriteres? Jeg betaler sgu da osse licens. Men 'ingen arme - ingen småkager' er åbenbart det tilgrundliggende princip.

Jeg kan godt forstå, man ikke kan nå at tekste et nyhedsindslag, der er blevet produceret 5 minutter inden Nyhederne eller TV-Avisen går i luften, men der er sgu da ikke noget i vejen for en tegnsprogstolk i det ene hjørne af skærmen. Jeg har fandeme set sportsnyheder med Formel 1 på arabisk tv, der blev tolket!

Men OK, vi er osse kun ca. 5.000 døve i Danmark og mellem 2 og 400.000 hørehæmmede, så fuck os.

Kraftedeme for dårligt!

jev :evil:
Aslak Vind
Jev..

Jeg forstår dig godt, tror bare at vi normalt hørende har uendeligt svært ved at sætte os ind i din situation. Et hint kan dog være mine nærmest barnligt hysteriske anfald når jeg for gud ved hvilken gang læser en hamrende talentløs omgang tekstning af Discovery´s programmer. Jeg tænker ofte, de burde sgu da ringe til mig, hvis de ikke kan finde ud at slå de tekniske termer op i en simpel ordbog.

Og hvis det i dine øjne "luksusproblem" (jeg kan jo sagtens høre den engelske speak) kan få mig til at få prikker for øjenene af hysteri, så kan jeg sagtens sætte mig ind i din ærgrelse over ikke at kunne følge med på lige fod med de hørende..!!!!

Men Jev min ven.. Hvad skete der med DR´s meget omtalte tekstning af liveprogrammer. Det var noget med spontan tekstning, er det ikke noget..?

Eller..?
Aslak Vind
For Sørensen, jeg glemte at brokke mig i brokketråden..

Hvorfor F*NDEN skal man skifte vinduer midt i NOVEMBER måned...?

Det er vinter, der er juleøl og P*SSEHAMRENDE koldt udenfor. Ikke desto mindre hiver man mine glaskarnapper ned og erstatter dem med et plastiktelt INDE i lejligheden..?

For at muntre os beboere op, så sendte man os en bulletin fra ejendomskontoret, hvor man stolt proklamerede at NU var stilladserne væk og alle karnapper er færdige med nyt glas og alurammer, (Gu er de ej, stilladset står lige udenfor mine vinduer i 4. sals højde, godt nok mangler næsten ALLE sidevinduerne i deres karnapper og vi har med 5 grader udenfor ingen varme eftersom mine radiatorer står INDE i plastikteltet og fyrer for gråspurvene).

Men som der stod i det brev jeg fik i dag, de manglende sidevinduer vil sat op i SEPTEMBER (?) måned..

Errrhmm.. Næste år?
Maze
Sur røv Aslak biggrin.gif Der er da vidst en som kommer til at få varmen af snaps det næste lange stykke tid wink.gif

Hmm.. Nu er jeg vel også nødt til at brokke mig. Hvorfor dælen holder kørelærere ikke det de holder? Man har fået af vide at man godt kunne nå at tage motorcykelkørekortet i år. Vi fik så af vide vi ville starte efter efterårsferien, hvilket vi ikke gjorde. Så fik vi af vide at vi skulle starte i den uge vi lige er begyndt på, og så får man så afvide at vi ikke når det i år. For dælen da! Men så må man jo vente til foråret...

HYGGE
Maze
Kort og godt: CYKLER ER NOGET LORT!! :evil:

HYGGE
Mirovich
Min køreskolelære snakkede i håndholdt mobil, trillede ud i lyskrydset før der blev grønt og fik en fartbøde! Og hun skulle eller være den bedste i byen hmmm hvad så med de andre.
Ko så var der ham der nægtede at tro på at bilen var punkteret. Så eleven måtte kæmpe sig igennem lektionen med et halvfladt forhjul...

Ahh de er så hyggelige de små lærere
bandreas
@mir kørelærere kan nu være underholdende.
Jeg havde Erik Fuchs, han var medlem af farum byråd, og en fanatiker af Brixen. Timerne var da aldrig kedelige, og jeg tror vist ikke jeg fik undervisning i det lovlige antal timer. Men hvem gør det alligevel?

Jeg vil gerne brokke mig over, ingen har svaret på mine spørgsmål i "soccersim" tråden, vedrørende FM2005.
Gilles
(bandreas)
han var medlem af farum byråd, og en fanatiker af Brixen."

Jeg vil gerne brokke mig over, ingen har svaret på mine spørgsmål i "soccersim" tråden, vedrørende FM2005.

A.: Den del er vist ændret siden

B.: Jeg har ikke købt spillet endnu så ved det ikke. men har hørt at Schmeickel (hvordan det så end staves) og så en eller anden ung amerikaner skulle være gode køb. Og så selvfølgelig Ronaldo (den rigtige fra Portugal.
bandreas
(Gilles)
(bandreas)
han var medlem af farum byråd, og en fanatiker af Brixen."

A.: Den del er vist ændret siden

B.: Jeg har ikke købt spillet endnu så ved det ikke. men har hørt at Schmeickel (hvordan det så end staves) og så en eller anden ung amerikaner skulle være gode køb. Og så selvfølgelig Ronaldo (den rigtige fra Portugal.

Jeg prøvede, at skrive første del i datid, men det lykkedes vist ikek rigtigt smile.gif

Tænker du på Kasper Schmeichel? Altså sønikke til The Great Dane?

Ronaldo er for dyr Brøndby smile.gif
Allan
Kasper Schmeichel - 5. november 1986
U/19-landsholdet
Klub: Manchester City (#33)

http://www.mcfc.co.uk/player.asp?plid=3272...sper+Schmeichel
Gilles
Ja, det er ham jeg tænker på. En ganske glimrende målmand i virkeligheden også, selvom han aldrig når sine faders højder.

Ronaldo til Bundby ?? Nej, hvad skulle han da også der ?? Der er kun en klub der passer til ham i DK og de deler bane med landsholdet :wink:
JamiroquaiDK
Hehe. Navnet Schmeichel har jeg altid fundet morsomt.

De der ved hvad en "schmeckel" (staveplade) er, vil forstå wink.gif.
bandreas
Jeg vil fandeme brokkemig over, at Gilles kan holde med et hold som fck.

Vi ved alle, at der kun er 2 hold i superligane, og det er Brøndby og FBK.
Jazz
(Gilles)
Ja, det er ham jeg tænker på. En ganske glimrende målmand i virkeligheden også, selvom han aldrig når sine faders højder.

Ronaldo til Bundby ?? Nej, hvad skulle han da også der ?? Der er kun en klub der passer til ham i DK og de deler bane med landsholdet :wink:

Jeg vil gerne brokke mig over at Danmarks dyreste hold spiller så ringe, og så samtidig får lov til at spille på Danmarks national stadion.

Der burde de sande mestre spille!
JamiroquaiDK
(Jazz)

Ja - Men det er måske bedre hvis de bliver i Aalborg smile.gif.
Jazz
(JamiroquaiDK)
(Jazz)

He he Jam - Nice Try laugh.gif

Formel 1 tilstande i SAS Ligaen:
http://www.onside.dk/main/index.phtml?ac_s...1&id=109706
bandreas
(JamiroquaiDK)
(Jazz)

HVorfor skulle Aalborg Chang dog også spille i parken for??
MrVejle
Jeg vil brokke mig over maden paa hotellet her i england og de irriterende lagner, man skal sove i, hvorfor kan de ikke bare bruge dyner??? Derudover vil jeg ogsaa brokke mig over de elendige tv kanaler hotellet tilbyder, eurosport undtaget, men dog lige rose dem for deres film udvalg, isaer deres adult kategori smile.gif
Jazz
(MrVejle)
Jeg vil brokke mig over maden paa hotellet her i england og de irriterende lagner, man skal sove i, hvorfor kan de ikke bare bruge dyner??? Derudover vil jeg ogsaa brokke mig over de elendige tv kanaler hotellet tilbyder, eurosport undtaget, men dog lige rose dem for deres film udvalg, isaer deres adult kategori smile.gif

Er selv i England (Southwood) Deres hoteller STINKER! Og på de fleste af dem er der ikke noget pay tv sad.gif og max 5 kanaler (lige som i Finland)
Peter
Det er næsten kun i Scandinavien at der bruges dyner, Mr Vejle... :wink: alle andre steder bruger de, de der irriterende tæpper betrukket med et lagen :?

Vil gerne brokke mig over de klovner der har gjort, at security check er nødvendigt for at komme ind i folketinget! :?
... det tager en evighed når 2 samfundsfagsklasse skal igennem en så skrap kontrol...
:evil:
MrVejle
(Jazz)
(MrVejle)

Er selv i England (Southwood) Deres hoteller STINKER! Og på de fleste af dem er der ikke noget pay tv sad.gif og max 5 kanaler (lige som i Finland)

Jeg er i Heathrow p[ kursus hos SAP i denne og naeste uge.
Her er dog 8 kanaler, hvor Eurosport er den eneste der ikke stinker max. Det kan godt vaere vi er de eneste der bruger dyner, men saa maa resten af verden rette sig ind efter os. Jeg sidder dog ved siden af en englaender (Leeds) der ogsaa bruger dyner
Mirovich
En gang i 9. klasse var jeg i england hvor vi boede på et hotel i det indre London. Rummet var fuldstændigt lysrødt lige fra tapet, gardiner, senge you name it. Min seng havde to hårde plader en i hovedenden og en i fodenden i midten var der intet så man lå ligesom et U når man skulle sove. En af dem jeg delte væresle med fandt ret hurtigt ud af at fjedrene i hans sengs højre side ikke var særligt fjedrene han røg direkte ned på gulvet da han satte sig. Og hvad er det for noget morgenmads crap de servere skal man virkelig blive mæt af nogle ristede stykker sandwich med kunstigt marmelade på? Et eller andet sted er det ernæringmæssigt gået helt galt for dem!
Fik ved mit andet besøg i England hvor jeg boede privat serveret lasagne med baked beans og pomfritter!!!! Og så er der deres fordømte pickles øv ad det smager dårligt.
frederik-
(Mirovich)
Og hvad er det for noget morgenmads crap de servere skal man virkelig blive mæt af nogle ristede stykker sandwich med kunstigt marmelade på? Et eller andet sted er det ernæringmæssigt gået helt galt for dem!

Det værste er vel næsten de har fået halvdelen af verden med på den p*s ide! :evil:
Mirovich
Lad os besætte verden og tvinge folk til at spise ristet toast med kunstig marmelade til gengæld snupper vi lige jeres guld og grønne skove! Det britiske imperiums grundsten...
Jazz
(Mirovich)
Og hvad er det for noget morgenmads crap de servere skal man virkelig blive mæt af nogle ristede stykker sandwich med kunstigt marmelade på? Et eller andet sted er det ernæringmæssigt gået helt galt for dem!

Gæt hvad jeg fik til morgenmad idag sad.gif Måske var det fordi jeg ikke er så meget til blodpølse om morgenen :x
bandreas
En god uk-morgenmad det er squ gode sager.

Her taler vi om en lille skål Haggis, scrambled eggs, bacon, ristet toast, tonsvis af kaffe, pølser osv.

Det er squ bedre end diverse cornflakes og jeg skal komme efter dig.
Jazz
(bandreas)
En god uk-morgenmad det er squ gode sager.

Her taler vi om en lille skål Haggis, scrambled eggs, bacon, ristet toast, tonsvis af kaffe, pølser osv.

Det er squ bedre end diverse cornflakes og jeg skal komme efter dig.

Er du sådan helt rigtig oven i hovedet? Haggis!!!! Er det ikke fåreindvolde? - Til morgenmad??? Den er jeg heldigvis ikke løbet ind i endnu, for så tror jeg sgu jeg kaster op...
bandreas
Haggis er indbage ko-mave fyldt med lever hjeter osv.
Det er en meget krydret ret, og smager fortrinligt.

Nå du, det klammeste jeg er stødt på herovre er en indbagt marsbar som er kommet i frituren bagefter. Så snakker vi kaloriebombe.

Bare spørg efter en "battered deep-fried marsbar".

Lige et tip, hvis du ikke kan lide kvalme, skal du nok holde dig væk fra den biggrin.gif

EDIT: Kan godt være det faktisk er fåremave, nu du siger det. Men der findes vist forskellige variationer.
Hvis du får muligheden, skal du prøve. Det smager glimrende.
Aslak Vind
Haggis..

Alene tanken giver mig kvalme. Kun Surstrømning kan være værre, hvilket min daværende svenske svigerfamilie præsenterede mig for..

Eller måske den irske ret med et fårehoved, der graves ned i haven..

Hvad fanden sker der for folk?
Jazz
Ja, svenskere har absolut INGEN madkultur og det har finner heller ikke - Har arbejdet i en restaurent og ser dagligt hvad finner blander, og det er ikke for sarte sjæle....
jev
Mig og en kammerat scorede engang to svenske sild på Roskilde Festivalen. Vi besøgte dem i Stokholm og blev inviteret på frokost. Vi tænkte, at vi hellere måtte spise et par kebabber inden, hvilket var helt godt, for vi fik en traditionel svensk ret, hvor sildestykker flød oven på ca. 4 liter vand i en stor skål. Til silden hørte kun finmjölk, hvilket svarer til drikkeyoghurt naturel. Intet andet. Nå rman er vandt til et dansk sildebord i en madglad familie, er sild med finmjölk sgu mærkeligt - især når man skal spise sig mæt i det uden brød eller noget. Fy for saten. Men så kunne vi osse skylle ned med en 2,8% Pripps Blå :roll: Hvor faden har de lært det henne?

jev
jev
Engang i Peking bestilte jeg og samme kammerat en gang 'lamb' og 'duck a mutard' - lam og sennepsand, hvilket viste sig at være ged og ca. 20 andefødder med sennepssovs. kogte andefødder er hvide, og jeg troede først, det var porrer indtil jeg så svømmehuden i den ene ende. Eneste fordel: efter at have sunket mit eget bræk pga andefødderne, var jeg ikke så sulten mere. Men ged smager såmæn udmærket.

jev
Jazz
(jev)
Engang i Peking bestilte jeg og samme kammerat en gang 'lamb' og 'duck a mutard' - lam og sennepsand, hvilket viste sig at være ged og ca. 20 andefødder med sennepssovs. kogte andefødder er hvide, og jeg troede først, det var porrer indtil jeg så svømmehuden i den ene ende. Eneste fordel: efter at have sunket mit eget bræk pga andefødderne, var jeg ikke så sulten mere. Men ged smager såmæn udmærket.

jev

laugh.gif Hvor kan jeg følge dig! Jeg har været på flere kinesiske "Restaurenter" hvor man sagtens kan løbe ind i en gang chop duck, som basalt set er en hel and skåret i stykker, incl. næb, fødder og andet "godt". Der har dog fjernet de fleste af fjerene.
Peter
Komave, hjerte, lever... fåremave... :-&
Bortset fra komave, som ligger så langt ude at jeg ikke regnede med at man spiste sådan noget, så er ingredienserne i "Haggis" på min top 10 over, hvad jeg ABSOLUT ikke vil spise :shock: tongue.gif
frederik-
HVORFOR KA' MAN IK HA' SINE TING I FRED?! - Har sgu betalt over 4000 for den cykel som en eller anden pade har nakket!!
Aslak Vind
Velkommen til Nørrebro..

Har nu fået hugget FEM cykler, og ærgrer mig over at jeg ikke kan se cykelskuret med mit kikkertsigte. Som jeg naturligvis KUN bruger til at kigge med..

*Host*

Hvis tyven kan løbe 600 meter på 10 sekunder, så sker der ham ikke noget..
Aslak Vind
Her en lille historie fra det virkelige liv, som på den smukkeste vis belyser hvor skidt det står til hos mægtige TDC..

Der var engang... Lille Aslak klikker sig ind på TDC Kabel TV´s hjemmeside, fordi han så gerne vil se en farlig masse fint fjernsyn i julen. Han er glad, han har lige fået TDC Kabel TV, og billedet er så smukt, så smukt. Han får tilsendt en folder, som lovpriser den lille Selector boks der rummer så mange tv kanaler, så den må han bare have.

Aslak er en moderne forbruger som gerne vil have hurtige resultater og klare sig selv, så han vælger naturligvis hjemmesiden Selector.dk. Her mødes han af en masse tilbud på tv kanaler, som lyder rigtigt fine. Dog undres den kære forbruger, når han klikker på linket til de respektive pakker, og en hvid tom Javaboks popper op. Men ak, Aslak har sin papirfolder, kan se hvad pakkerne indeholder og staver sig igennem den laaange bestillingsblanket på hjemmesiden, og trykker SEND.

Men ak, istedet for en glædesstrålende meddelelse om, at Aslak har fået tv pakker nok til at vare hele julen, så får han at vide at der er problemer, og bedes ringe til TDC Kabeltv på 8080 4040. Således så gjort, dog lidt skuffet taster han sig gennem IVR´en. Får fat i Linda, som lyder rigtigt sød. Han glæder sig, tager en dyb indånding og annoncerer stolt at NU vil han gerne købe en Selector og en masse tv kanaler. Søde Linda er lige pludseligt ikke så sød mere, og hun vrænger at han skam skal ringe til Selector Service på 8080 4080. Aslak er skuffet, nu havde han lige glædet sig til at købe en hel masse, og nyde den service man som ny prospect kunde kunne forvente. Smil i stemmen, og et klingende "Selvfølgelig, og glædelig jul.."

Slukøret prøver Aslak at forklare, at der på hjemmesiden kom en prompt op, som sagde at han skam skulle ringe til 8080 4040. Så jeg kunde havde skam gjort det rigtigt. Men stemmen i røret som pludselig ikke mere er søde Linda fastholder, at han har gjort det forkert. For han må da kunne forstå, at man skam skal have kabeltv for at få Selector... "Jamen, jeg har læst Jeres brochure, og vil så gerne gøre det rigtigt på Jeres fine side. Jeg er ikke dum, ved godt at jeg skal have ka.. Nej selvfølgelig, og undskyld Linda fordi jeg ringer forkert.. Ved godt at det ikke er dig der har lavet systemet.. Hej Hej.."

Med frustrationen lige så stille boblende i maven ringer han til Selector Service. Taster sig igennem den nye IVR, og får nu Sofie i røret. Han tager en dyb indånding, koncenterer sig. For nu skal han ikke lade Lindas dårlige humør gå ud over Sofie. Og han vil så gerne føle sig som en populær kunde der lige har købt deres fineste produkt, med den anerkendelse det medfører hos TDC og dermed hos Sofie..

Han forklarer den nu efterhånden lange og sure historie, lige fra blanketten på hjemmesiden, forbi Linda som sagde at Aslak havde gjort det hele forkert. Og NU proklamerer han stolt, at NU skal der købes Selector og deres DYRESTE pakke. Men ak, Sofie fortæller at hun da bestiller Selectoren på den samme hjemmeside som Aslak fra starten oplevede ikke virkede. Så hvad havde Aslak forventet, det var jo ikke hende der havde lavet systemet, og og...?

Så nu må Aslak trave ud i regnvejret, hanke op i sine efterhånden fladtrådte stolte køberfornemmelser, og SLÆBE den kæmpe kasse tværs gennem København med Selector, brochurer og julemylder..

Det skulle være så nemt, og så er det faktisk svært... sad.gif
Maze
TDC i en nødeskal! biggrin.gif haha biggrin.gif Aslak = den nye H.C. Andersen? biggrin.gif laugh.gif

HYGGE
Aslak Vind
Hehe..

Gode gamle HC..wink.gif

Har arbejdet med træning, kvalitetsstyring og forecast indenfor kundeservice i så mange år, at det piner mig når tingene ikke hænger sammen..

Hvor svært kan det være, se det dog med kundens øjne for katten..!
Allan
(TDC)
Lille pakke - store oplevelser

Du fik da en oplevelse Asse :roll:...
(TDC)
Mere end blot tv

Jep, en masse problemer :roll:...

Så får du jo den kanal Gilles har snakket om... "Motors TV"... Når nu du får kanalerne :roll:...
Aslak Vind
Lille pakke - store oplevelser

Sjovt, det er også det jeg plejer at sige til min kæreste når vi skal være private..wink.gif
Gilles
:cry:

Så ingen Motorstv til dig lige med det samme ??
Aslak Vind
Erhmm..

Nej desværre, F.. også..sad.gif

Tog netop Superpakken fordi du havde anbefalet Motors TV....!
Gilles
(BlackHawk)
Erhmm..

Nej desværre, F.. også..sad.gif

Tog netop Superpakken fordi du havde anbefalet Motors TV....!

Røvhuller !! :evil:
jev
De er sateme nogle r*vhuller!

Kan huske, da jeg skulle have den store pakke fra TDC. I mine overvejelser indgik, at TV DK1 ville sende alle ALMS løbene, som der stod i brochuren. Men da sæsonen skulle igang, var der intet ALMS på TV DK1. Jeg skrev til dem, og fik beskeden, at de kun havde planer om at sende 'udvalgte løb', men oplyste ikke om, hvilke løb, der så blev udvalgt. I løbet af sæsonen måtte jeg så konstatere, at de ikke udvalgte nogen overhovedet.

Men så kunne jeg da heldigvis se MOTO GP på Eurosport, og jeg satte videoen til at optage et løb fra den anden side af kloden tidligt om morgenen, hvilket resulterede i 4 timers TV-shop på mit splinternye videobånd.
Jeg skrev til kundeservice hos TDC, der kunne oplyse, at det var Eurosport selv, der styrede det, der nu var på den kanal. Jeg skrev tilbage for at fortælle, at det næppe var i Eurosports interesse at sende TV-shop på det tidspunkt, de havde programsat MOTO GP, hvorfor TDC måtte have en finger med i spillet. Her fik jeg igen at vide med en uklar formulering, at det ikke var TDC's skyld, og at det ikke var dem, der bestemte, hvad der blev sendt på de forskellige kanaler.

Ingen forklaring, ingen undskyldning, ingen kompensation, ingen der siger 'det må vi hellere lige undersøge - vi vender tilbage, når vi har fundet noget' - kort sagt ingen service. Man kan ikke lade være med at tænke på, at det bare er tilfældigheder, der afgør, om man nu får, det man har betalt for, og som de lovede, man ville få.

I Netto får man sgu da pengene tilbage, hvis en pose, der siger '2 kg kartofler' i stedet indeholder 1,5 kg gulerødder. Hos TDC ville man sige 'jamen det er ikke os, der bestemmer, hvad man kommer i poserne'.

Der er fademe nogen, der trænger til at lære noget ansvarsfølelse!

jev
Mirovich
Hvor for gør de det mod mig!!! Seat hvordan kan I tillade jer at lokke med guld og rønne skov og så vakumpakke det og sende det ud i en light udgave. Nu er jeg alligevel nød til at spare adskillige millioner kr. op for at få min absolutte drømme bil. Jeg holder det ikke ud, jeg er knust.

For lige at give jer andre en ide om hvad ham flæberen snakker om så er det fordi han har set de sidste nye billeder af den kommende Seat Leon. Da Seat omkring årtusinde skiftet præsenterede Salsa var jeg fuldstændig helt og aldeles solgt. Jeg har aldrig nogensinde set så flot en bil før! Bilmagasinet testede den oven i købet og alt lovede godt for at gadeudgaven ville lægge sig meget tæt op af concept bilen. Men hvad har jeg så lige erfarret den kommer sat'n edme til at ligne en skrumpet Altea. Væk er alt! Jeg havde håbet på engang at kunne købe Salsa'en som en Leon for et beløb der nok skulle være til at drive hjem. Denne option ligger der ikke længere istedet må jeg så sparre sammen til prototypen som nok koster et helt afsindigt beløb (tænk bare på reservedelene...).
Det er som om at blive indfanget med blid musik og søde ord for så at få drevet en pæl direkte gennem hjertet. Det ene øjeblik svæver man på en sky for det næste at ligge i et sort og klamt rum i fosterstilling og hulke mens livet stille og roligt siver ud.

Mon man ka få den på modelbil? biggrin.gif

Venlig hilsen
Mir
Aslak Vind
For satan...!!

Man bliver vækket af tumult inde ved naboens, det lyder som hyl, skrig og smækken med en flad hånd. Man tager lidt tøj på og resten klarer et nattesurt ansigt. Hamrer på døren, for at høre om han er ved at være færdig med at tæske eks-kæresten så man selv kunne få fornøjelsen af at tæske ham... Døren bliver åbnet af den stakkels tøs, som halvtudende forsikrer om at intet er hændt at de nu er blevet gode venner igen. Går i seng igen, og håber at man kan få lov til at sove de 2,5 time til man skal op, og starte på rapportering og årsregnskabet..

Bliver gudhjælpemig vækket igen af den mandlige halvdel af det voldelige par, som nu åbenbart er gået i vrede, men som trods alt har fundet ud af at det er uretfærdigt at hans bedste ven nu overnatter med EKS-kæresten. Den stakkels tøs har naturligvis - ifølge ham selv - ikke behov for at blive trøstet efter at han har tæsket hende. Idioten hyler op midt på den nattetomme gade, om at han vil smadre HENDE, og så videre.. Tager igen tøj på, og finder mit baseballbat frem. Men inden jeg når ned på gaden for tæske lidt fornuft ned i tåben, så når mandskabsvognen Golf32 frem. Jeg nøjes så blot med at skænke migselv en kold pils, og iagttage det humanitære show gennem et vindue.

Efter lidt snakken frem og tilbage, og skriven på blok kører G32 igen, til min store frustration. Det var ÅBENBART ikke nødvendigt at bede ham forlade matriklen, blot at sludre lidt så han kunne råbe videre. HVAD SKER DER...???

Efter lidt rasen og rysten på hovedet over Politiets dovenskab giver jeg op, og ærgrer mig over at OTTE betjente ikke magter at fjerne et tågehorn. Men jeg vender tilbage til min søde skat, som sover trygt gennem det hele. Men AK.. Præcis 20 minutter senere står geniet og råber sine trusler om vold som ifølge straffeloven i sig selv er takseret til bøde, hæfte og det der er værre. Igen tager jeg tøj på, og glæder mig inderligt til at banke lidt fornuft ind i ham, så han kan lære at lade tøserne være. Eller i det mindste holde sin kæft om natten med sine trusler..

G32 vender tilbage, og nu står der sørme 3 ud af ialt otte betjente og snakker med knaldhætten. Efter næsten et kvarters skrigen og råben tager de personen med på stationen, forhåbentligt til lidt mere end et detentionsophold. Det eneste der afholdt mig fra at knalde ham ned, var oplysningen om at han var høj på coke og iøvrigt også kunne have sukkersyge anfald samtidig...

Hold da ferie hvor er jeg træt af Nørrebro..!

PS: Hvis nogen skulle være i tvivl, så er det fjerde gang han bliver fjernet, så jeg håber på lidt forståelse fra ordensmagten ved min kontante opdragelsesmetoder....wink.gif

*GRRRR*
Sander
Bandreas dog.....

Jeg vil godt bestride dit udsagn vedr. marsbars DEepfried... Har selv prøvet det med både YankieBars og Bounty, og det smager fortrinligt...

PS. rigtige mænd skal have havregrød til morgenmad..
Maze
Det her det er da røv... Vi er løbet tør for vand - ja det er rigtigt! Der kommer ikke noget vand ud af vores vandhaner sad.gif Jeg spurgte min mor om hun havde husket at betale regningen, og det forsikrede hun mig om at hun havde... Efter lidt efterforsking er vi kommet frem til at nabo'erne også mangler vand, så det er ikke kun os - heldigvis?

De kan da ikke bare lukket for vandet! Jeg skal faktisk på det lille hus nu, hva dælen bilder de sig ind?! Og nej, vi har ikke fået et lille brev om at de ville lukke for vandet.

HYGGE
JamiroquaiDK
Det var da skummelt smile.gif.

Man plejer da at få varsel når de lukker for vandet?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.