Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brokketråd
Safetycar.dk > Offtopic > Offtopic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
Smash
Paris Hilton ](*,) :down:
Niklas
Ja - de danske medier mangler godt nok noget at lave.. Hun kørte 3 gange i noget rutsjebane i tivoli kunne jeg se på en forside.. LIKE I CARE?!?!! Eller hun klædte om i en Audi Q7 som EB.dk kvitterede med at kalde lille.. ARRRRRRRGH! :evil:
Niklas
Et Clio Cup løb uden tæt kamp.. Det er altså ikke sjovt, så hvorfor ikke fjerne enten Clio eller Polo til fordel for noget mere SSC??
SSC var en fed oplevelse, der var godt nok fart på den 600 hk Angila der deltog...
MrVejle
(Niklas)
Et Clio Cup løb uden tæt kamp.. Det er altså ikke sjovt, så hvorfor ikke fjerne enten Clio eller Polo til fordel for noget mere SSC??
SSC var en fed oplevelse, der var godt nok fart på den 600 hk Angila der deltog...

Det udsagn kan jeg kun bakke op, men nu sad jeg selvfølgelig også lige ved siden af Niklas det meste af dagen. Tak for en hyggelig dag Niklas, det må vi gøre igen.
miklarsen
Hader idioter som ser onlinespil i GT5 Prologue som ren radiobil.

Hvorfor man absolut skal skubbe til alt og alle forstår jeg ikke, men det ødelægger spillet for os, som prøver at køre rent.
Niklas
Selv tak René!
miklarsen
Netop kommet hjem fra Berlin. Hvorfor er det så trist at komme hjem til kedelige Danmark, når der er så spændende i Berlin.
Rubyto
græsset er altid grønne på den anden side af hegnet...... :wink:
Niklas
Det var så den eksterne... Silvans osse.... sad.gif
Alexorduna
Jeg brokker mig over at nogen har valgt at pille pedalerne af min cykel, så jeg ikke kunne køre hjem i dag!!! :x :x :evil:
Midnatsluskeren
Jeg har lige brækket en storetå (og det var desværre min egen...).
Vi var til infomøde på arbejde og fik at vide at 70 funktionærer ud af knap 700 skal fyres om en uge.

Pudsigt nok har humøret været en anelse anstrengt her til aften.
Måske man skulle luske ud og køre lidt gokart i morgen bare for at afreagere.
(Radiobiler er måske smartere - humøret taget i betragtning)
Smash
(Alexorduna)
Jeg brokker mig over at nogen har valgt at pille pedalerne af min cykel, så jeg ikke kunne køre hjem i dag!!! :x :x :evil:

Ondt... - men god humor laugh.gif
Alexorduna
(Smash)
(Alexorduna)

Ondt... - men god humor laugh.gif

Jeg har fundet ud af hvem det er! Payback time biggrin.gif
Smash
Afhængigt at hvor langt personen har hjem, så plejer det ikke at være behageligt at mangle en saddel...
Alexorduna
Nej, men så kan man bare lade være med at tage andre folks pedaler af! biggrin.gif
Niklas
Min blev piftet konstant... Så nu står den og fylder dejligt op på mit badeværelse... Utroligt!
JohnPlayer
(Midnatsluskeren)
Jeg har lige brækket en storetå (og det var desværre min egen...).
Vi var til infomøde på arbejde og fik at vide at 70 funktionærer ud af knap 700 skal fyres om en uge.

Pudsigt nok har humøret været en anelse anstrengt her til aften.
Måske man skulle luske ud og køre lidt gokart i morgen bare for at afreagere.
(Radiobiler er måske smartere - humøret taget i betragtning)

Lossede du til noget efter mødet?

Jeg skulle lukke et vindue i soveværelset i et lidt Rapido-tempo, og tog fejl af hvor sengenes ben stod.

Same thing - bare lilletåen. P*S det gør naller!!!
JohnPlayer
Vil godt brokke mig over at folk smider ikke relevante ting i brokke- og glædestråden fordi der skal være balance mellem brokke- og glædestråden.

Det eneste der er værre, er pedantiske idioter der brokker sig over at folk gør det...
Smash
Jævnfør glædestråden skal jeg køre 60 km - arbejde - køre 80 km - kvartalsmøde - køre 100 km - hjemme lige ½ time, hvor jeg skal nå et bad + spise aftensmad - køre 100 km - FEST!
(Total 340 km.)
Midnatsluskeren
(Smash)
Jævnfør glædestråden skal jeg køre 60 km - arbejde - køre 80 km - kvartalsmøde - køre 100 km - hjemme lige ½ time, hvor jeg skal nå et bad + spise aftensmad - køre 100 km - FEST!
(Total 340 km.)

Hvis den her er ikke er placeret i glædestråden, har du den forkerte bil wink.gif
Smash
(Midnatsluskeren)
(Smash)
(Total 340 km.)

Hvis den her er ikke er placeret i glædestråden, har du den forkerte bil wink.gif

Peugeot 107. Meget af det er motorvejskørsel og det er ikke dens livret.
Aslak Vind
Aldrig et godt tegn når der holder en Falck pionervogn med blink og horn, ude foran ens lejlighed..
Jazz
(Aslak Vind)
Aldrig et godt tegn når der holder en Falck pionervogn med blink og horn, ude foran ens lejlighed..

Hmmmm.... Jeg tænker på om du nu også fik købt den der grill du snakkede om??
Aslak Vind
Nej desværre, det er først nu jeg har haft fri på tidspunkter hvor butikkerne er åbne. Men nu skal der grilles!

Brandvæsenet kom efter en brand i kælderen, dog uden at informere beboerne der boede ovenpå.. Hrmm.
Aslak Vind
Cybercity...

Jeg ved snart ikke om jeg skal grine eller græde.. Bestilte for knapt 2 mdr siden en mobil bredbåndsdongle som de havde til en billig penge, på et loyalitetstilbud.

Donglen er aldrig dukket op, og det eneste der sker når man ringer til dem er at de siger at der er lavet en "sag".. Hvad filen jeg så skal bruge den oplysning til..

Ved mit fjerde opkald, får jeg endelig en forklaring af jordens sødeste jyske pige (*suuk*), og det viser sig at en underleverandør har brændt CC af.

Så hvis I får DTC nyheder ved Åbningsløbet fra Perfection Racing, så virker min dongle smile.gif

PS: Umuligt at blive sur på en så sød tøs :roll:
Aslak Vind
Misser Johnny Walker McLaren Mercedes festen på Opium i Barca. Havde ellers glædet mig, og blev glad da jeg fik invitationen.

Sender en ven, men ik heeeeelt det samme. Sidder i et tog til Jyllandsringen på det tidspunkt.. ;-/
miklarsen
Er sønderknust. Måtte aflive mit barn i går. Min otte-årige kanin opdagede jeg havde problemer med bagpoten igår.

Dyrlægen valgte at beholde hende for at tage et røntgen. Klokken lidt i tolv ringede hun og sagde, at vi skulle have en alvorlig snak omkring Baby, som min kanin hed.

Jeg var netop på vej op for at hente min kone på stationen, så kort efter kørte vi til dyrlægen, hvor der desværre ikke var nogen etisk anden udvej end at give hende en giftsprøjte. Et 1½ cm langt brud på en knogle i bagpoten og så en alder på otte år.

Min kone og jeg havde kun været sammen i lidt over otte måneder, da vi fik Baby. En lille hermeliner som lå gemt under nogle større kaniner ude i Zoozity.

Nu har vi mistet hende og det gør så ondt. Jeg måtte ringe til DSB og sige, at jeg ikke var i stand til at komme på arbejde. Jeg var helt sammenbrudt. Tårerne trillede konstant ned ad kinderne.

Lige nu er jeg helt nede i kulkælderen. Lortedag.
JohnPlayer
Øv Michael. Pas på dig du - det er bare ikke sjovt.
Jazz
Hvor er det trist Michael :cry:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det, for jeg har selv en hund (6 årig flatcoat tæve) som jeg elsker over alt på jorden. Hun er simpelthen bare jorden dejligste og gladeste hund, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre den dag, hun ikke længere er der til at byde en velkommen hjem.

Forhåbentlig kommer i snart begge oven på igen, men kan sgu godt forstå hvis himlen ser lidt grå ud for dig lige nu.
Damun
Ked af høre det med din kanin Michael. Det er rigtigt, rigtigt trist.

Kan godt huske hvordan det var da jeg måtte få min hund aflivet - en hund jeg havde haft i 10 år. Det var som om en del af mig døde med.
Jeg græd i to dage...

Kan kun trøste sig med at det var det rigtige at gøre.

Jeg kondolerer, og håber at i kommer over det snart.
Niklas
Trist Michael!
Kender det godt selv - vores hund blev aflivet forrige år, vi havde den fra inden jeg blev født, så det var også som i andre skriver, som at miste en del af sig selv. Totalt trist.
Allan
Jeg kondolerer Michael!

Jeg havde selv en kanin ("Schumi") vi måtte aflive efter 8 år da han havde en form for gigt i benene og til sidst ikke kunne gå ordenligt. Mange af mine venner og kollegaer forstod ikke hvordan jeg kunne elske ham så højt når han kun var en lille kanin.

I sin tid måtte jeg plage min mor for at få lov til at have dyr, efter vi aflivede ham var det så hende der ville (og nu har) ha' kanin igen.
Smash
Jeg HADER at være forkølet. Nu har jeg gået og glædet mig over at jeg ikke har været ramt af pollen endnu og så render jeg nu rundt med 5 kg snot i hhv. næse og hals. :down:
Smash
Vejle i 1. division. Fortjent, for satan hvor har det været pinligt ringe det meste af tiden. :cry:
Alexorduna
(Smash)
Vejle i 1. division. Fortjent, for satan hvor har det været pinligt ringe det meste af tiden. :cry:

Ved godt hvor surt det er at ens hold rykker ned! Prøvede det selv for få år siden.
Men nu kan jeg glæder mig over at vi ligger nummer 6, og har kun tabt 1 af de sidste 6 kampe! (Noget usædvanligt for AGF) biggrin.gif
Aslak Vind
Oplevede igår at blive smidt ud af en McDonalds.

Godt nok er det fastfood, og jeg spiste åbenbart for langsomt. Tænk at det skulle overgå mig...
JBL
Grr.. Nogen har forsøgt at skrive en besked til mig..

På min bil... Med deres nøgle....

Hvorfor??? angry.gif
JohnPlayer
@JBL

HVORFOR??? Det er sgu lige før (men også kun lige før) at jeg bedre kan acceptere politisk motiveret bål og brænd i gaderne, end spader med en laklidderlig ridsenøgle. Livstid!

@Aslak

Jeg foretrækker BK over Mackie Dee anytime. Men nogle gange forceres man derind - hvis der ikke er en BK i nærheden. Og dog - efter din udsmidningsoplevelse, vil jeg insistere på at blive smidt derind, hvis jeg skal spise hos dem foreløbig. Hvad fa'n er meningen? Man smider da ikke sine kunder ud. Heller ikke selvom de spiser langsomt. Lyder helt psyrealistisk!
Jazz
Jeg blev engang høfligt men meget bestemt smidt ud fra en KFC i Beijing.... Måske fordi vi var lidt stive, og min kollega som var ved at fortælle en vild historie, om hvordan han svømmede fra nogen hajer, kom til at vælte en masse soft drink og mad, da han skulle vise hvordan han crawlede gennem vandet.

Bestemt en af mine sjoveste erindringer fra Beijing laugh.gif
JohnPlayer
Jeg må erkende at jeg også er blevet smidt ud af McD engang for lang tid siden. Men den var jeg vidst selv ude om. Jeg gik derind med en af mine venner som ville have deres mad. Jeg ville have BK og tog min Whopper m.m. med ind på McD. Så blev de sgu sure. Man skulle godt nok ikke sidde ved et af deres borde og spise en proper burger!!!
Aslak Vind
Presseopgave på Anderstorp i weekenden for Bell-Ray SSC aflyst, grundet for få deltagende.

Ved godt der er krise alle vegne, men glædet mig havde jeg skam, også til at se Nordic Supercar serien i aktion sad.gif

Så nu må jeg give den gas til Soundscape09 istedet, I guess smile.gif
F14ever
Intet minimumsforbrug hos Unotel betyder åbenbart 10kr/md, hvis telefonen er inaktiv. angry.gif

Så kan man jo lige så godt opsige abonnementet!
Jens
Lortecomputeren syntes at det var en god ide at gå i dvale halvt inde i optagelsen af Truth in 24...
Aslak Vind
Denne her 900 millioner dollars semisubmersible X Band missilradar er lige blevet parkeret i farvandet udenfor Hawaii, takket være en Nordkoreansk galning..

http://eyeball-series.org/sbx1-birdseye.htm
Midnatsluskeren
Det er godt nok en stor motherf*cker!

(Når den er udrangeret vil jeg gerne bygge den om til husbåd!)
Rubyto
Er idag kommet hjem efter en fleredags sygehus-indlæggelse... grrrr.... sku træls når kroppen svigter ugen op til ens bryllup næste lørdag, så min kommende kone kommer til at lave meget af arbejdet selv...... grrrrrrrrrr

Midnatsluskeren
Surt!

Var polterabend så hård at du blev indlagt?
Rubyto
QUOTE (Midnatsluskeren @ Jun 20 2009, 19:42) *
Surt!

Var polterabend så hård at du blev indlagt?

Jeg en spantant kollapset lunge...
For 2½ år siden kollapsede min lunge pga. lungebetændelse jeg havde over længere tid, og vi unge fyre har stor risiko for at hoste lungerne fra hinanden med den kraft vi hoster med. Problemet er nu at man har en forhøjet risiko for at den spontant kollapser...

Jeg mærkede det selv da jeg ved hvorledes det føles så efter lægehenvisning cyklede jeg ind til en røntgen klinik, men blev sendt direkte på sygehuset da jeg kom hjem af lægen!

Desværre stod jeg med to billetter til cirkusrevyen incl en god middag.... spild af penge nu.
pis lorteuge!
JohnPlayer
Øv øv øv øv øv Torben!!! sad.gif
Niklas
Det er dog nogle UBEGRIBELIGT modne mennesker der har fået en hat på i dag.. Så kommer man hjem fra en tur rundt om søen og finder både sin og naboens postkasse smadret. Naboens har været pilskæv i over en måned, og er blevet rettet i dag. Nu er begge postkasser så sparket ind, faktisk så meget at forsiden er næsten plan med bagsiden.
Der er videokameraer, så jeg håber boligselskabet kan få skovlen under disse meget modne mennesker...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.