Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brokketråd
Safetycar.dk > Offtopic > Offtopic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
Gilles
Nu vil jeg lancere en ny slags tråd på dette forum. Nemlig en brokke tråd til os der trænger til at brokke os stort eller småt i ny og næ. Som eksempel det mest oplagte:

Jeg brokker mig over Horups inkomtente evner som F1 kommentator
Gilles
Jeg vil brokke mig over at Toyota Extreme gutten KongKent endelig er blevet aktiv herinde, men med en Ferrari Avatar !

Få nu en med Toyota Kent :twisted:
JohnPlayer
(Gilles)
Jeg vil brokke mig over at Toyota Extreme gutten KongKent endelig er blevet aktiv herinde, men med en Ferrari Avatar !

Få nu en med Toyota Kent :twisted:

Er det ikke bare af frygt for hvem der havner hos Toyota næste år? Han har jo altid været lidt skabs-ferratist ;-)

//JP
Peter
Ja godt at Kent er på banen igen!

Nå, jeg vil brokke mig over mange ting!
1 Min dansklærer er en so fordi jeg kun fik 8 for et fremlæg der er 9 værd!
2. Jeg er pisse iriterret over den elendige møgpotte mp-4 19 A.
3. Min cykel punkterede forleden dag!
4. Der står -200kr på min bankbog!!!!!!!!!!!!!
5. ... kan jeg ikke komme i tanke på mere...
JamiroquaiDK
Apropos eksamen.

Jeg brokker mig over at rækkefølgen til mundlig eksamen absolut SKAL være alfabetisk. Det er ikke fedt at hedde Topf så sad.gif wink.gif.
Allan
Det er da rart at være til sidst, så kan man sove lidt længere inden eksamen. Og så kommer man ikke op til en morgen sur censor som giver en 6.... :censur:... Desuden bliver vores rækkefølge afgjort af hvordan vi vil op, næsten.

Du kan da låne mit efternavn så, Bornstein :wink:
K
Jeg vil gerne brokke mig over City Video i Fredericia.
Jeg var nede for at købe en dvd (U-571) i fredags.
Da jeg ville se den mandag aften, virkede det også fint. Indtil 54 min og 14 sek inde i filmen fryser billedet.
Jeg var dernede i dag for at snakke med dem, de prøvede den dernede og der virkede den heller ikke.
Så jeg fik en anden. Da jeg så vil se resten af den, var der samme fejl. :roll:

Prøv at gætte hvor jeg skal hen i morgen. biggrin.gif
Mirovich
Jeg vil brokke mig over Mac computere magen til m.. skal man lede længe efter. I det mindste har den et pænt håndtag på toppen der gør det dejligt nemt at smide dyret ud af vinduet.

SMACK A MAC!
jev
Jeg vil gerne brokke mig over, at der er så mange ting at brokke sig over, at man slet ikke kan nå det :wink:

jev
Æ Opel Mann
Jeg vil gerne brokke mig over at jeg skal op til eksamen i tysk :twisted:
JamiroquaiDK
Jeg vil gerne brokke mig over at folkeskolernes sommerferie bliver rykket i 2007. Det er vi lissom en del der ikke får noget ud af nå! :evil: .
Allan
Jam, har ikke hørt noget om det. Hvor står det?
Maze
(Mirovich)
Jeg vil brokke mig over Mac computere magen til m.. skal man lede længe efter. I det mindste har den et pænt håndtag på toppen der gør det dejligt nemt at smide dyret ud af vinduet.

SMACK A MAC!

Jeg ved ikke om du har set disse film, men hvis du ikke har, så se dem, de er ret sjove biggrin.gif laugh.gif
http://turboknepper.dk/blingbling_files/mac.wmv
og
http://public.planetmirror.com/pub/misc_tr...rs/apple_gamer/

De viser i hvert fald at det ikke kun er dig der er træt af mac biggrin.gif

HYGGE
Mirovich
Ahhh det var dejligt. Skøn film den hvor han smadrer Mac'en det er lige den slags jeg har behov for at se.
På min skole arbejder jeg i øjeblikket på Mac da de to andre jeg arbejder sammen af uvisse grunde foretrækker denne maskine. Fo så ikke at lave ged i overføring af filer fra Pc til Mac har jeg måtte krybe hen foran en lille lyserød sag. i går var jeg igennem 5 Mac'er for at finde en der både havde Word og en nu udgave af illustrator og som i det hele taget kunne åbne filerne uden at miste forbindelsen til serveren.
I dag er det så gået nogenlunde bortset fra at de to første timer kunne man ikke lave noget fordi skolen havde lavet nyt holdnavn til efter sommerferien. dette nye hold navn gik så ind og låste vores nuværende da det jo mente dette var overflødigt. Så da læren endelig kom fik han rettet op på det men sagde samtidigt at vi nok skulle forvente samme problem i morgen da serveren laver opdateringer om natten. Det fede er så at vi skal aflevere et stort projekt i morgen og har ret travlt. Så det hjælper jo ikke ligefrem at der opstår sådan noge problmer der sagtens kunne være undgået hvis man fra skolens side kendte ordet planlægning! Men det er netop et bergeb der endnu ikke findes i deres hoveder. Fx. hvad er en designmanual? øhh søg på google det gør man så og finder frem til noget man mener kan være brugbart og skriver så løs. Så næste dag øh det der er ikke en designmanual fedt nok så forklar os hvad det er inden vi bliver sat igang så vi ikke bruger unødig tid på at lave ubrugeligt materiale!
Og jeg bliver ved i en lang kører for jeg er virkelig træt af den måde tingene kører, det er ikke tilfredstillende for nogen parter.
Vi skulle også deltage i en tilfredshedsundersøgelse om skolen. Og her fik den ikke for lidt, selvfølgelig pakket pænt ind men alligevel fik de fra klassens side en på nakken. Bagefter kommer en af lærerne så hen og lidt spørgene siger at han ikke håber vi var for hårde ved dem. Hvis han ønsker flere positive svar så burde han tage sig sammen og snakke med de andre lærere så de kan få planlagt det undervisningsforløb de har kørt igennem siden 2001. Det er helt utroligt at de endnu ikke formår at køre det ordentligt når man nu alligevel får nøjagtig samme opgaver som de elever der var på skolen i 2001. Sådan en gang makverk de burde skamme sig for far er ikke sur far er skuffet.

Hilsen den meget skuffende og meget stressede elev på Roskilde Tekniske Skole

Ps. Jeg beder til de højere magter at jeg får et positivt svar d. 28 juli der fortæller mig at mine anstrængelser i forbindelse med optagelsesprøven på Kolding Designskole bærer frugt og jeg kommer ind. SÅ kan jeg blive fri for denne skamplet af en undervisningsanstalt.
Maze
Det var egentlig sjovt at du brokker dig over en teknisk skole biggrin.gif Jeg går på HTX, dog i Grenaa. Her på det seneste har der godt nok også været noget bøvl. Fy for den.

Vi havde også evaluering, og der var også nogle lærere der fik en ordenlig gang høvl.

Den sidste biologi time vi havde i år var vi ikke en gang færdige med pensum :| Og der var en chance for at vi skulle op i det til eksamen, det blev dog et andet fag der blev udtrukket - heldigvis.

Os der ikke har bærebare computere sidder også ved noget gammelt skrammel, som de vidst kalder stationære computere... De er bare langsomme. 233 mhz og 128 ram... Hmm, hvilket OS skal vi smide på dem? Jo, XP, god idé, så kører de bare super.. Eller ik? Så de fik også høvl ved evalueringen.

HYGGE
amigof1
(Maze)
233 mhz og 128 ram... Hmm, hvilket OS skal vi smide på dem? Jo, XP, god idé, så kører de bare super.. Eller ik? Så de fik også høvl ved evalueringen.

Huha 233 mhz med xp, det lyder som en hver computernørds drøm smile.gif

/ca Amigo
frederik-
Jeg har 300mzh og XP - Det kører som en drøm.

:roll:
Gilles
Brokker mig over at jeg ikke har haft tid til at finde nomeringer i de seneste Grand Prix pit babe konkurrencer
Gilles
Brokker mig over at det sjældent er den babe jeg finder der vinder. :cry:

- BTW, tak for hjælpen allan01. Valgte dog en anden vej at gå.
JamiroquaiDK
Jeg brokker mig over at der ikke er nogen fucking upload steder der virker!
Peter
Uddrag af et kæmpe brokkeri i "Anden motorsport"

Fortsættelse af brok over DR og deres lorteprogrammer:
Ja, det synes jeg også, men det bliver svært at slå Søren Ryges lorteprogrammer! De har måske tænkt inde på dr at de måske skulle sende et andet haveprogram end Søren Ryges.

Og de gamle danske lorte B film. Jeg brækker mig af dem!. man skulle fandeme smide alle de film på bålet, så vi slipper af med dem og så vi glemmer alt om de gamle amatør agtige, talentløse, vatnisser af skuespillere som der var dengang.Nu må jeg nok hellere stoppe med at brokke mig...

Og så vil jeg også brokke mig over DRs elendige sportsnyheder, hvor de aldrig nævner F1 eller anden motorsport, selvom de har sendt F1 i mange år.

Og så vil jeg gerne brokke mig over Popstars. Der er ikke kommet andet end lort ud af det, som forpester radioen.

Og så vil jeg gerne brokke mig over at der er for mange boligprogrammer i tv.

Og så vil jeg gerne brokke mig over at der er ALT for meget håndbold i tv og vi ikke fik et sammendrag i tv efter Monacos gp pga af en ligegyldig håndboldkamp
Aslak Vind
Jeg vil bare gerne brokke mig wink.gif
jbrondum
Jeg vil gerne brokke mig over Toyota i Garden Grove og deres sub-contractor Econo Tire.

Jeg koebte mig en Toyota Highlander for over en uge siden og skulle ha' laeder og DVD med LCD i nakkestoette installeret. Det har nu taget over en uge, 3 forskellige rental cars fra enterprise, 4-5 tur/retur trips imellem arbejde/hjemme til Toyota og utallige telefon samtaler...
...stadig ikke installeret og installeret korrekt.

Jeg har saa idag fundet frem til at der er en mindre recall paa denne model, omkring sikkerhedslaasen til doererne og spurgt om de ikke lige kan fikse det mens bilen nu alligevel er der inde.
...nope, jeg maa vente til Toyota (HQ) sender deres kunder et offcielt brev om problemet og at man skal ringe til sit lokale Toyota vaerksted for at faa fejlen rettet :roll:

* Proever sgu' lige at ringe til dem igen...
Peter
Jeg vil gerne brokke mig over at min satbox gik i stykker i søndags. 5 min før start til USA gp :x :x :x .
Jeg måtte se løbet på tv2 senere. Og så skete sådan en katastrofe på min fødselsdag :cry:

Sådan noget moderne lort!
JamiroquaiDK
Jammen (forsinket) tillykk' med fødselsdagen smile.gif.
K
:bday: (Forsinket)
Allan
Også forsinket tillykke herfra!
Mr_Scooby
Jeg iler \biggrin.gif/ med et :bday: til Peter
Allan
Martin? Du mener Peter ik'?
Aslak Vind
Jeg vil godt brokke mig over at jeg skal sidde en højhellig søndag og tage flere hundrede kunder ud af rykkerstop..

Men på den anden side, hvad skal man ellers lave en søndag, end at spille Excel.. ;o)
Maze
Så vil jeg godt brokke mig over at kunder i supermarkeder lige pludselig kan blive døve og blinde når man vasker gulv (med sådan en automatisk gulvvasker som selv kan køre).

De kigger en i øjnene, så kan de se at de står i vejen, de kigger igen en i øjene, og kigger så ned i gulvet og bliver stående... For dælen! Hvor svært kan det være at rykke sig!?

Ahh, det hjalp biggrin.gif

HYGGE
jbrondum
Bliver noed til at brokke mig over at Fox Sports World ikke sender Danmarks kamp live idag, men forskudt omkring 12 timer senere...
...som om jeg kan gaa rundt i 12 timer uden at ville vide resultatet.
Mr_Scooby
(Maze)
Så vil jeg godt brokke mig over at kunder i supermarkeder lige pludselig kan blive døve og blinde når man vasker gulv (med sådan en automatisk gulvvasker som selv kan køre).

De kigger en i øjnene, så kan de se at de står i vejen, de kigger igen en i øjene, og kigger så ned i gulvet og bliver stående... For dælen! Hvor svært kan det være at rykke sig!?

Kender godt den følelse :evil:

Hvornår fanden i fænghullet "#€%&/() lærer folk (især kvinder og ældre) ikke at stoppe op og parkere 2 indkøbsvogne lige ud for hinanden i en smal gang

Pyha det hjalp smile.gif
Allan
(jbrondum)
Bliver noed til at brokke mig over at Fox Sports World ikke sender Danmarks kamp live idag, men forskudt omkring 12 timer senere...
...som om jeg kan gaa rundt i 12 timer uden at ville vide resultatet.

Her kan du "se" kampen live: Bold.dk > kampe > Den gule bold udenfor tjekkiet - Danmark. Gult/rødt kort, 45/90 min og mål vil blive vist med små tegn.

http://www.euro04.dk/artikler/show_artikel.asp?id=106 Opdatering hvert minut, med tekst.
Peter
Du er ikke gået glip af noget 3-0 til Tjekkiet sad.gif

Auf wiedersehn meisterschaft sad.gif sad.gif sad.gif
Aslak Vind
Skodkamp....!!!!!!!!

Man kan sgu ikke forvente at blive Europamestre når man ikke engang selv tror på det. Magen til nervøst møgbold.. Så er det ud..!
Allan
Lortekamp!

Ikke særlig flot spillet af Danmark, men hjem og træne til VM i 2006...

Tænkte at Tjekkerne nok vilde vinde kampen, men nu hvor alle de store hold som Italien, England, Frankrig, Spanien og Tyskland var ude, håbede jeg så meget på at vi kunne banke Tjekkiet, for så var Grækenland det sidste hold inden finalen, og ikke et hold som Italien og Frankrig. Så muligheden for at vinde EM i år var nok bedre end normalt.

Så mit bud på en EM mester er Tjekkiet.
Aslak Vind
Bedre chance får vi ikke for at gentage triumfen i 1992. Men hvis det er en bande kællinger man sender i kamp, istedet for de dybt talentfulde klassespillere vi sendte afsted fra Kastrup, så går det galt..

Attitude is king!
Aslak Vind
Jeg vil gerne brokke mig over at der er SÅ SKIDE STILLE her på boardet. Jeg har jo ingen undskyldning for ikke at arbejde med mit projekt.

Damn!
jbrondum
LOL laugh.gif ...not to worry BlackHawk, nu er jeg kommet paa arbejde og her har jeg mere ro til at skrive et par indlaeg, end derhjemme med skrig og skraal og bleskift og sutteflaske og...
Aslak Vind
nu er jeg kommet paa arbejde og her har jeg mere ro til at skrive et par indlaeg, end derhjemme med skrig og skraal og bleskift og sutteflaske og...

Jeg troede at du var blevet for gammel til at kræve den slags af din stakkels hustru.. wink.gif
jbrondum
hehe, jeg har noget der er blevet forsoemt i et stykke tid og snart vil begynde at kraeve tongue.gif
Aslak Vind
Der findes på DR.dk/Skum/Drengene fra Angora en ret grineren musikvideo der hedder Voksenbaby..

Den er temmelig morsom, infantil men morsom wink.gif
Aslak Vind
JB..

Det var GAS..!!

Jeg ved at du kan tage det wink.gif
jbrondum
Jow jow, jeg har slet ikke haft "tid" til at browse forbi og kigge den musikvideo endnu, da jeg udemaerket godt ved hvad de kan finde paa at saette sammen. Saa for god ordens skyld her paa arbejde, venter jeg nok lige til jeg kommer hjem - saa jeg ikke bliver sagsoegt :shock:
Peter
Husk brokketråden... vi skal ikke glemme den! biggrin.gif
Gilles
Vil da bare brokke mig over Abt og Paffet !!

De røvhuller fik ødelagt dagen for Kristensen
Peter
Jeg er godt træt af de to klovner: Bernie og Max. Max fordi han vil ødelægge sporten med sit latterlige V8 2.4 pis og Bernie med hans egoisme. Kan han ikke bare se gennem fingrende at Silverstones pit er noget gammel...
Skrot Hungarioring, Catalunya, Magny Cours og Imola...
Men næh nej!. Der kan han få nogle håndøre og vi kan få et dødsygt race...
Ud med Bernie og Max!!!
Ind med nye kræfter.

Ahhh. Det gjorde godt! :twisted:
temty
og næste øjeblik er der en rødøjet greenpeasemand (god help me)der flæber om Tibet og ligepludselig er det ikke ok at tale politik-damn ta en beslutling.
Og tak for at få fri luft.

Vh Temty
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.