Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Topgear tråden (ny sæson)
Safetycar.dk > Diverse > Gadebiler
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Aslak Vind
Jeremy Clarkson Supercar Showdown Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=s4fqIGXZmJ0

MUST HAVE :twisted:
nkh
Og så er det jo på søndag det går løs igen på BBC2!
Buktu
Ja, de har jeg sq ventet på i et godt stykke tid efterhånden! Jeg ender med at sidde oppe til klokken ret sent imorgen aften for at downloade og se det.. biggrin.gif

Tror den nye sæson bliver den bedste de endnu har lavet!
JBL
uhh.. Sad troligt od downloadede TG i nat og så det første afsnit..

Det er dejligt at se dem tilbage til deres biler og stadigvæk have plads til lidt sjov også. Jeg synes dette er et perfekt kompromi imellem Bilerne og Underholdningen...

Nu er problemet bare at der er så lang tid til det bliver søndag igen smile.gif

(Og så ser det ud til at vi om tirsdagen nu vil kunne se den "udvidede del af "News" fra TG, samt bloopers etc. Det er klasse!)
Niklas
http://youtube.com/watch?v=JVZ6VUUfDvA&...ted&search=
Lige et par previews på den nye sæson..
For pokker jeg glæder mig til den med Clarkson vs. BBC news..
Niklas
Den er allerede på youtube.
Aslak Vind
Så gik det galt for Fift Gear under test af en Caparo T1:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/63180

Autosport.com
Buktu
Det er lidt et slag for Caparoen.. Lidt en skam at det skulle ske.. Selvfølgelig også for Plato, nok ikke lige noget han havde regnet med.. tongue.gif

og så er Top Gear tilbage.. smile.gif Fremragende! Udmærket afsnit, de veje de fandt frem til så fuldstændig fantastiske ud! Man får helt lyst til at sætte sig ud i bilen og køre til Alperne bare for at se dem.. smile.gif
Aslak Vind
(Buktu)
Det er lidt et slag for Caparoen.. Lidt en skam at det skulle ske.. Selvfølgelig også for Plato, nok ikke lige noget han havde regnet med.. tongue.gif

og så er Top Gear tilbage.. smile.gif Fremragende! Udmærket afsnit, de veje de fandt frem til så fuldstændig fantastiske ud! Man får helt lyst til at sætte sig ud i bilen og køre til Alperne bare for at se dem.. smile.gif

Principielt det samme der skete med Roadrazer..
Aslak Vind
(Niklas)
Den er allerede på youtube.

Så lægger man et link smile.gif

Please!
Aslak Vind
Gotta love those guys!

Top Gear - Reliant Robin Space Shuttle crash

http://www.youtube.com/watch?v=TN3JjUUdjWU

Oldie but goodies smile.gif
nkh
TopGear "The news uncut" smile.gif
Aslak Vind
(nkh)
TopGear "The news uncut" smile.gif

ELSKER de tre knægte, særligt når Clarkson siger sin ÆRLIGE mening :twisted:

PLEASE: Anyone har I klippet med Clarkson der brager ind i en live BBC News udsendelse???

smile.gif
nkh
(Aslak Vind)
PLEASE: Anyone har I klippet med Clarkson der brager ind i en live BBC News udsendelse???

smile.gif
Hør, hov, hvornår er det sket? og i hvilken anledning? smile.gif

Jeg forsøgte mig med en hurtig søgning på youtube, men der er vidst pænt mange der spammer deres videoer med tags som "clarkson bbc news"....
miklarsen
Top Gear sæson 10 episode 2 er ude.

Med en duel mellem Audi R8 og en ny Porsche 911 GT2 RS.

Og en lille 'håndlussing' til Lewis Hamilton biggrin.gif
Buktu
Arh, det er nu bare en 911 Carrera 2s.. =)

En GT2'er havde løbet ringe om R8'eren! Porsches testkøre fik for nylig GT2'eren rundt om ringen på 7 min og 31 sek.. Hvilket ikke er særligt mange sekunder fra Carrera GT'en.. smile.gif
Aslak Vind
Walther Rörhl kan stadig det P**... smile.gif

Jan Magnussen havde sat en fin tid:

7:42.9 - 160.207 km/h -- Corvette Z06, 500 PS/1319 kg, Jan Magnusen, (Sporbilen, jun,26 05)

http://forums.streetfire.net/printthread.p...12129&pp=40

Og så lige til info, der er ikke noget der hedder GT2 RS, den hedder enten GT2 eller også GT3 RS smile.gif
Aslak Vind
Rygterne vil vide, at Jan Magnussen nok snart skal ud at lufte Blue Devil aka 2008 Chevrolet Corvette ZR-1 på Ringen...!
John Stevens
(Aslak Vind)
Og så lige til info, der er ikke noget der hedder GT2 RS, den hedder enten GT2 eller også GT3 RS smile.gif

http://www.edo-competition.de/Porsche-GT2-...0.html?&L=2
http://www.autosalon-singen.de/Katalogfahr...p;languageID=EN
John Stevens
(Aslak Vind)
Rygterne vil vide, at Jan Magnussen nok snart skal ud at lufte Blue Devil aka 2008 Chevrolet Corvette ZR-1 på Ringen...!

Lyder super spændende iøvrigt.

Så vidt jeg husker brugte Jan ikke hele sin ungdom på at køre den 7:42'er i hus sidst - så han bliver vel næppe langsommere fra gang til gang!
Aslak Vind
Fandt artiklen om Jan:

http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&g...1384471&l=d
JohnPlayer
Så det nyeste i går. Endnu et fantastisk afsnit fra en indtil videre brav sæson. Stor respekt for at de bare bliver ved med at levere varen.
Aslak Vind
(JohnPlayer)
Så det nyeste i går. Endnu et fantastisk afsnit fra en indtil videre brav sæson. Stor respekt for at de bare bliver ved med at levere varen.

Gik jeg desværre glip af, da jeg var i Nyhavn. sad.gif
JohnPlayer
Det blev ikke vist nogle steder. Det hedder youtube eller noget torrent noget hvis man vil se afsnittene så hurtigt efter de bliver vist på BBC1. Så det er bare hjem foran internettet og suge løs. De ligger blandt andet på mininova.org hvis man bruger en torrent-klient og et propert hul ud i verden.
Aslak Vind
(JohnPlayer)
Det blev ikke vist nogle steder. Det hedder youtube eller noget torrent noget hvis man vil se afsnittene så hurtigt efter de bliver vist på BBC1. Så det er bare hjem foran internettet og suge løs. De ligger blandt andet på mininova.org hvis man bruger en torrent-klient og et propert hul ud i verden.

Allright, det lyder godt.

Jeg kan bare ikke finde ud af det der port noget sad.gif
nkh
(Aslak Vind)
(JohnPlayer)

Allright, det lyder godt.

Jeg kan bare ikke finde ud af det der port noget sad.gif
Når det er noget så populært som TopGear, så betyder det ikke så meget. Ellers kan du nok finde det på en ftp (kræver nok at man opretter en bruger på forummet).

Du bliver nød til at hente Polar Challenge afsnittet i en af HD versionerne wink.gif
nkh
Denne gang har de været lidt hurtigere til at få News Uncut online smile.gif
Buktu
Det der News Uncut er da lidt noget små fesent noget!

Hvorfor deler de det op i 4 dele, og hvorfor, nu når de kalder det uncut, er det kun meget små dele vi får lov at se?!

Er meget skuffet tongue.gif
Smash
Clarkson der æder tobak - det er god griner.
miklarsen
Glæder mig til at se den duel mellem Bugatty Veyron og jagerflyet i et kommende afsnit. Ærgerligt, at der er to uger til næste udsendelse.

Aslak. Invester et par hundrede kroner i en rapidshare.com konto. Der findes HD versioner af tidligere Top Gear afsnittene, hvis man bare for kigget ordentligt efter.
nkh
(miklarsen)
Aslak. Invester et par hundrede kroner i en rapidshare.com konto. Der findes HD versioner af tidligere Top Gear afsnittene, hvis man bare for kigget ordentligt efter.
Er Polar Challenge ikke det eneste afsnit der er optaget i HD?
Niklas
LOL!! Delen i News hvor de tester Porsche design-piber er sgu genialt!! Clarkson og piber er ingen god blanding, heller ikke Hamster, der formåede at lave et spin med sin.. laugh.gif
Aslak Vind
Jeremy Clarkson og Audi R8 smile.gif

http://www.dpccars.com/car-videos/10-16-07page-Audi-R8.htm
Aslak Vind
Topgear 2007:

Veyron Vs. EuroFighter

http://www.youtube.com/watch?v=9X7V7LMNF5Q
Aslak Vind
British Ultima Gtr Destroys Top Gear Tv Lap Record By Almost 5 Seconds!

British supercar manufacturers Ultima Sports Ltd have this week celebrated their 15th year anniversary in style by obliterating the Top Gear TV Lap Record by over four and a half seconds in their standard production Ultima GTR720 road car, which was a record previously held by the Swedish Koenigsegg CXX.

Driven by Ultima’s own Stig, the standard production 200 + mph Ultima GTR720 equipped with fully e-marked road tyres which was driven to the test venue, recorded a blistering fully verified lap time of 1min12.8secs, demolishing the previous record held by the £415,000 Koenigsegg CXX of 1min17.6secs. The record attempt was organized by Ultima Sports Ltd themselves in conjunction with Plans Motorsport after apparently being overlooked by the producers at Top Gear TV over the last couple of years despite repeated approaches.

Richard Marlow, Director of Ultima Sports Ltd commented
"It came as no surprise to any of us here at the factory that on our very first hot lap in the Ultima GTR the Top Gear TV Lap Record was well and truly beaten leaving all other supercars in it’s wake which accurately demonstrates the all round performance envelope of the Ultima GTR. I always knew that the GTR could take the crown with ease by a simply huge margin, the fully verified lap time data shows that in a head to head race with the £450,000 Ferrari Enzo the Ultima GTR would lap it every 12 laps! What we have achieved over the last few years with this and all of our previous officially verified world record runs is a clean sweep of the majority of recognized performance parameters in existence all held at the same time. We have collated more independently verified evidence demonstrating the world leading performance statistics of our standard road car than any other car manufacturer in history. It’s truly a fantastic feeling which we are all extremely proud of here at Ultima Sports, and what’s more these were achieved with just our GTR720 model, we have recently announced a more powerful and faster GTR800 variant for those whom want even more.
It is typical of our company tradition to have set the fastest lap time in history with a relatively affordable supercar which retails in stock form for around one tenth the price of the majority of the supercar competition, and is yet another accomplishment for the automotive history books which perfectly conveys our company philosophy of producing useable, exciting Le Mans inspired GT road cars with unbeatable road presence and giant killing performance. This aptly illustrates the rationale behind the global success of Ultima Sports Ltd since the company was formed in 1992"

Ted Marlow, Managing Director of Ultima Sports Ltd commented
"We were forced into having to achieve this Top Gear TV track record independently as despite repeated approaches by ourselves, customers and worldwide Ultima fans to Top Gear TV with a view to having the Ultima GTR720 timed around the Top Gear track and road test, no invites were forthcoming.
This was a superb opportunity for us to validate the superb road holding, aerodynamic ability and handling finesse of our British product, as this is one of the few tracks in existence that have verified lap times publicly available for most of the major worldwide supercars in production today, and we are delighted to have an Ultima currently leading such a prestigious performance league table. I was frankly exasperated from watching on the TV all types of supercars from around the world setting hot laps with the Stig at the wheel, and decided that the time had come for a British built supercar to have a crack at the record as I was always confident that our standard product could comfortably take the crown. We have frankly destroyed the existing lap record which proves yet again that the Ultima GTR is in a league of its own"

The event was conducted in conjunction with Plans Motorsport whom were present at the test to oversee and witness the successful road car lap record attempt, their own GPS Race Technology DL1 data logging equipment was fitted to the car for a full set of independently verified lap time data.
The Ultima GTR720 tested is a full road going car with compliant suspension and often used as a daily driver. All the vehicles produced by Ultima Sports Ltd have the usual road luxuries such as air conditioning, ICE, leather trim, sealed luggage carrying compartments and of course road car levels of ground clearance suitable for speed humps and other road obstacles. The Ultima GTR720 is equipped with a standard 5 speed Porsche G50-03 transmission and a standard production option 720bhp engine from the OE engine suppliers American Speed (www.amerspeed.com).

TOP GEAR TV LAP RECORD TIMES TOP TEN

1. Ultima GTR
1 min 12.8 secs

2. Koenigsegg CXX (with Top Gear spoiler)
1 min 17.6 secs

3. Pagani Zonda F
1 min 18.4 secs

4. Maserati MC12
1 min 18.9 secs

5. Ferrari Enzo
1 min 19.0 secs

6. Ariel Atom
1 min 19.5 secs

7. Porsche Carrera GT
1 min 19.8 secs

8. Koenigsegg CXX (without Top Gear spoiler)
1 min 20.4 secs

9. Ascari KZ1
1 min 20.7 secs

10.
Mercedes-Benz SLR McLaren
1 min 20.9 secs

VIDEO:
http://www.ultimasports.co.uk/record...arlaprun-1.mpg

http://www.ultimasports.co.uk/record...arlaprun-2.mpg

http://www.ultimasports.co.uk/record...arlaprun-3.mpg
Allan
Videoerne kan ses på denne side: http://www.ultimasports.co.uk/topgearlaprecord.html
Smash
Afsnit 3 er også top notch! laugh.gif
Buktu
Må man sige! Har lige siddet og set det, super afsnit!
Niklas
Skal jeg nok se engang i aften. Er den på youtube?
miklarsen
Fantastisk lille bil. Hvor ville jeg have grint min bagdel i laser, hvis jeg havde siddet og set den udsendelse, hvor Clarkson kommer kørende bag i.

Fed duel mellem Veyron og Eurofighter
Niklas
Det med Peel P50 er bare ultimativt griner. Var virkelig tæt på at brække mig af grin over den.
Afgjort det ultimative kontor-legetøj. Forestil jer hvor fedt det kunne være at køre helt hen til kontorstolen hver morgen! biggrin.gif
Smid bakgear i, og jeg vil mene at det er den ultimative bybil. Smart go home!
Aslak Vind
(Niklas)
Det med Peel P50 er bare ultimativt griner. Var virkelig tæt på at brække mig af grin over den.
Afgjort det ultimative kontor-legetøj. Forestil jer hvor fedt det kunne være at køre helt hen til kontorstolen hver morgen! biggrin.gif
Smid bakgear i, og jeg vil mene at det er den ultimative bybil. Smart go home!

Findes den på Youtube?
Buktu
http://youtube.com/watch?v=YH7_cDD0KBw

Absolut et af de sjoveste segments i Top Gear nogensinde!
JohnPlayer
Enig - et af de bedste afsnit i lang tid. Og så døde jeg over den Lambo. Fy for h....... hvor ser den ond ud!
JohnPlayer
(Aslak Vind)

British supercar manufacturers Ultima Sports Ltd have this week celebrated their 15th year anniversary in style by obliterating the Top Gear TV Lap Record by over four and a half seconds in their standard production Ultima GTR720 road car, which was a record previously held by the Swedish Koenigsegg CXX...

Har det været vist på Top Gear? Det lyder jo helt sindssygt!
Aslak Vind
(JohnPlayer)
(Aslak Vind)

British supercar manufacturers Ultima Sports Ltd have this week celebrated their 15th year anniversary in style by obliterating the Top Gear TV Lap Record by over four and a half seconds in their standard production Ultima GTR720 road car, which was a record previously held by the Swedish Koenigsegg CXX...

Vist i et kommende afsnit, tror jeg?
John Stevens
(JohnPlayer)
(Aslak Vind)

Nej, og jeg synes nu også det er lidt plat - hvis jeg har forstået det rigtigt.

Ultima er åbenbart sure over at TopGear ikke har reklameret for deres nyeste skud på stammen, så derfor har de selv draget ud til "banen" og har kørt lap-tider.

Men der er ingen info om hvordan de har gjort det, udstyr, setup, antal omgange/forsøg, osv.

Jeg tror at de fleste "fabriksteams" for de testede biler, ville være i stand til at pille af omgangstiderne hvis de bare selv tog afsted med hvad de måtte ønske, for at sætte en hurtig omgang. Jeg er sikker på at TopGear gør tingene på en bestemt måde for at være bare lidt fair og objektive.

Men det bliver da sjovt at se om "provokationen" fra Ultima's side bliver taget op af TG crew'et - jeg tvivler på at det giver meget goodwill hos Clarkson at lave den slags interferences.
Aslak Vind
OK..

Det stiller selvfølgelig tingene i et lidt andet lys?!
JohnPlayer
Hvis det er som så, så tvivler jeg på at JC&Co lader det gå upåagtet hen. Det kan de da ikke lade være med at kommentere.
Aslak Vind
(JohnPlayer)
Hvis det er som så, så tvivler jeg på at JC&Co lader det gå upåagtet hen. Det kan de da ikke lade være med at kommentere.

Tro mig, der kommer en frygtelig hævn!

De skal nok finde et eller andet uhyre til at lappe banen hurtigere end den Ultima. Eksempelvis låne den nys indregistrerede Ferrari FXX?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.